Saturday, January 1, 2011

santai selepas OJA (final mock call)

30/12/2010 merupakan peperangan terakhir bagi diri ku bagi memastikan yang samada aku layak atau pon tidak untuk hit floor..
daripada 7 call yang dibuat hanya 4 jer yang aku lepas...
syarat lulus ialah 5 call ke atas...
rasa down tu de la sikit....lepas jer abis 7 call tu serius shit aku rasa macam nak menangis kot..adoiyaiiiii.....
hopefully lepas la untuk aku hit floor nanti...
bile balik tu macam biasa la..
aku balik dengan kawan2(uyoi,quz tewowais,ghani,firdaus,cik mal dgn as) aku naik bus sampai KL Sentral..
so....
sebelum balik tu aku decide tuk lepak2 sebentar la bagi menghilangkan stress..huhuhu...
yela..serabut kot kepala dok pk pasal OJA tu.huhuhu....
ala..lepak dekat dengan tempat ktorg keje gak..
de satu kedai kek kat situ..tak silap name kdai kek tu Cake Sense..so ktorg masuk beli roti dgn kek and makan kt situ jer terus....huhuhu...
sambil2 tu ktorg sempat la posing2 sikit kan..hahahaha
aku beli satu slice kek coklat..
rasa pahit2 sikit sebab dorg gune dark coklat...
aku x kesah pon sebab favourite aku kot tu...huhuhu...
lepas tu aku beli roti and tuk minuman aku order ice blended chocolate!!
muahahahahaha.....

- dua2 pon sedap tp sedap lg y coklat tu -

- pizza -

- quzia tewowais..name tah pape -

- Firdaus & ghani -

- as,cik mal,uyoi,aku -

- masing2 nk posing.hahaha -


- ghani,as,cik mal -

- hohohohohohoho -

- cbe teka dorg nie kapel ke x? -


- nak jugak menyemak minah nie.haish.. -

- kecik sungguh cawan tu berbanding y lain.
vanilla shake tu pon sedap jugak.huhuhu -

gambar2 kat atas nie ktorg ambik lepas da settle OJA tu....
nak menghilangkan kekusutan sebelum balik tapi sebenarnya de 2 orang yang masih lagi kusut kt dalam nie...hahahaha
quzia tewowais dengan firdaus...hahahahha....
dorg 2 nie lepas 5 call dr 7 call...
so dorg kene amik la 2nd seating..kena jwb 5 call...
sebenarnye de lagi 3 org yang lepas 5 call tp lagi 3 orang tu takde la dalam gambar nie....
selamat berjaya la ari isnin ni nanti yer...
buat yang terbaik ok...
cube dapatkan sume 5 call tu....
ktorg doakan yang terbaek untuk korg berlima ok....

ganbate!chaiyok!!

(^_^)V

No comments: