Saturday, January 1, 2011

Tahun Baru 2011 kini telah tiba!!

tepat pukul 12:00am malam tadi maka berakhir la sudah tahun 2010 dan kini munculnye tahun 2011...
soo..pe azam korang tuk tahun 2011?
adakah masih lagi kekal dengan azam tahun2 sebelum nie atau da de azam yang baru?
tak kan still pakai azam lama kot....muahahahaha
azam aku untuk tahun nie pe yer?
mane buleh bagitau nanti tak tercapai..muahahahaha
so malam tadi aku ngat nak pegi la sambut tahun baru..
bukan sambut heavy2 ok..
just lepak2 jer tapi ape kan daya..
takdir telah menentukan segalanye....
aku redha dan pasrah..huhuhuhu...
memang malam tadi merupakan sambutan tahun baru yang cukup terok untuk aku....huhuhuhu...
tapi aku pk nk makan kek punye pasal aku bersabar jerla.hahahahah

ok la..diharapkan dengan tibanya tahun baru 2011 ni akan menjadi lebih baik dari tahun sebelumnye ok....


¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2011
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆☆★✾◕‿◕✾
...S3LaMaT TaHuN BaRu S3MuA.....!!!!

No comments: