Wednesday, January 5, 2011

keputusan yang mendebarkan kini telah diketahui!

semalam keputusan yang aku tunggu2 selama ini akhirnye telah aku ketahui...
nak tau keputusan per?
cube la korg teka..huhuhuhu
semalam akhirnye telah diketahu siapa antara mereka2 yang berjaya hit floor dengan membawa title CSR (Customer Service Representative)...
daripada 20 orang hanya 11 orang sahaja yang berjaya membawa title CSR nie...
aku merupakan salah seorang daripada 11 orang tersebut....
seronok ker tak dapat bawak title tu?
seronok la tapi dalam masa yang sama sedih pon ade...
sedih sebab tak dapat nak bersama dengan lagi 9 orang tu...
yela..selama 2 bulan nie suka duka,hilai tawa,usik mengusik sumenya bersama selama kitorang training nie.....
rasa macam nak menangis pon de...
tapi walaupon 9 orang nie tak dapat bekerja sama department dengan kitorang yang 11 orang nie mereka akan ditawarkan department lain oleh HR..
sooo,arini diorang de briefing dengan HR la....
bagi aku kalau boleh aku nak sentiasa bersama dengan diaorang sampaikan aku mengambil keputusan untuk tukar department..
sampai macam tu sekali..hmmmm..
lagi bertambah sedih bile tengok ada diantara mereka yang seolah2 'down'...
mungkin mereka mengharapkan dapat juga bahagian technical nie jugak kot...
semalam setelah diberitahu keputusan siapa yang berjaya terus ktorang kena buat reverse buddy...
reverse buddy nie kita akan ditempatkan dengan sorang senior la...
yang akan jawab panggilan pelanggan nie bukan buddy kita tapi yang 11 orang yang berjaya tadi....
seronok ke x?
memang seronok....3 panggilan yang pertama aku dapat angry customer..
kena tengking woi...tapi aku tak kesah..
lagi aku buat muka adalah..yang sakit tekak bukan aku tapi customer yang menjerit2 tu la..hahahahaa..
arini kitorang cuti..sok sampai sabtu keje pastu ahad cuti balik...
bestnye...hehehehee...
kepada yang 9 orang lagi tu semoga berjaya..jangan cepat putus asa..insyaALLAH ade rezeki kamoo sume...
*aku nie cakap orang.aku sendiri pon tak tau lagi macam mane.hahahaaha...

ape2 pon seronok dapat berkenalan dengan kamoo semua yang 9 orang tu..
cik mal, as, uyoi, ebad, intan, ilah, dj, ariq & ghani..
seronok dapat kenal dengan anda..
tidak akan sesekali lupakan kamoo semua yang sentiasa buat diri ku ini gembira..
(^_^)

5 comments:

Geng Borak said...

wehhh.. ko dok sebelah aku je lah.. hahahaa

tukang merepek said...

ko r dok sblh ak...
huhuhu

tukang merepek said...

ko r dok sblh ak...
huhuhu

Anonymous said...

emmmm....
Fzka~

Anonymous said...

rileks la..x lepas oja pn nk down..ntah hape2..gile emo..wakakaka