Wednesday, January 26, 2011

yang ditunggu selama ini kini telah ku dapat!!

wahhhhhhh!!!!akhirnye yang aku tunggu2 selama ini telah tiba!hehehehe...agak2 korang pe benda?cuba la teka..muahahahahaha...benda ni benda biasa2 jer tapi penting la bagi aku sebagai pengesahan untuk aku...sebagai bukti yang kini aku telah diterima di situ (yeker?.hahahah)nak tau per benda??jeng..jeng..jeng...ID kad pekerja aku!hahahahaha!


lame woooo aku tunggu nak dapatkan ID kad nie...selama 2 bulan training aku menanti dengan penuh kesabaran...setelah hit floor still aku menanti dengan penuh sabar (padahal da ilang sabar pon!hahahahahah).akhirnye setelah hampir sebulan aku hit floor aku dapat jugak....muahahaha...


yela..benda nie penting la untuk aku.selain menandakan yang aku kini telah menjadi pekerja kat tempat tu, ianya juga sebagai tanda aku nie pembawa name syarikat la...balik kerja jer orang tengok ID kad aku tu nanti dorang tau la aku keje kt mane (lebih2 pulak aku nie.da habis keje tanggal la.simpan jela.harus ker aku nak tunjuk kat orang lain?haish~..)


seronok wooo bile da dapat ID kad tu..yela sebelum nie aku just pakai trainee pass jer..tu pon kertas biasa..da naek lusuh sampai da nak terkoyak2 da pon..hahaaha...mau idoknye..da kena ujan per sume memang la naek lunyai sampai nak terkoyak kertas tu...ape2 pon akhirnye yang aku tunggu2 selama ini aku da dapat bende tu..hahahahaha!yahoooo!!!



8 comments:

Geng Borak said...

simpan aje laaaa kad tuh... hujung bulan dua kasi balik.. dan aku akan hilang lagi sorang kawan.. huk huk huk

tukang merepek said...

nk buat mcm mane..mgkn bkn rezeki ak kt situ kot..hmmm

hans said...

haih
xper
rezeki ada banyak lagi diluar sana

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

firdaus said...

cait....sebenarnya rezeki ko ader kat c2..ko je xnak..kan3????..ko keje la asri..jon pindah sekali ngan aku...ader la gak peneman aku ngan acap...huhuhu

ebad fzka said...

kid: ape sedih2 nie....uhuk2....

asri: kad aku mane!@!!!!

tukang merepek said...

hans:stuju sgt dgn hans!!btl tu..rezeki de di mana2..

tukang merepek said...

daus:xper la...acab kn de...dy leh temankn ko..ag pon ssh la..ko leh naek moto ngan acab.aku plak ngan en wan...leceh!huhuhuhuh

tukang merepek said...

ebad:ko nk kad ko dtg amik sndri...haish~