Monday, January 17, 2011

mampukah aku untuk bertahan lagi??

arghhhhhhhhhh!!!!!
peningnye kepala aku....
setiap ari aku rasa stress yang teramat la sangat...
tak pernah aku rasa stress sampai macam nie....
aku stress dengan kerja aku sekarang nie..
memang la kerja senang..hanya duduk depan komputer,jawab call pelanggan,assist pelanggan & buat repot....
tapi aku tak tau la nak cakap..
mungkin sebab house rule dia yang terlalu ketat dan juga work schedule dia tu yang buatkan aku rasa stress sangatttttttttttt!!
sekarang nie aku rasa macam nak quit...
aku memang da tak boleh nak bawak...
aku da tak mampu...
aku de tanya jugak kawan2 aku yang lain macam mane...
de yang suruh aku bertahan jer....
de yang suruh aku cuba bertahan dan kalau tak boleh jugak baru berhenti sebab dia pon perasan yang aku stress...
de jugak yang suruh aku berhenti...
aku pon tak tau la nak cakap......
kakak aku pon suruh aku berhenti jugak sebab terlalu jauh dari rumah dan sekarang ni aku hanya harapkan pakwe dia untuk hantar aku pegi keje...
kalau pakwe dia tak sihat memang aku pon terpaksa la tak sihatkan diri aku nie..hahahahahah..
aku seboleh2nye tak nak berhenti la sebab da kenal ramai kawan kat sini...
tapi dalam masa yang sama aku rasa stress sangat.
aku tak pernah rasa stress sampai macam nie....
tak tau la nak cakap mana lagi dah...
persoalannya sekarang mampukah aku untuk bertahan lagi??




- mampukah terus jd begini?? -

2 comments:

Geng Borak said...

alaaa..... mampu laa... mampu laaa...

Anonymous said...

sape suh ko bawak keje ko 2..hahaha
orang suh keje plak..ala ikut ko skang nie...rasa klu ko da xley tahan,quit jerla..tp aku ase main problem ko ialah transport..cube klu ko ade trnsport..stress 2 sume da ley cover kan..

fzka~