Saturday, January 22, 2011

bahana bile terlelap!!



arini aku rasa penat + mengantuk sangat!
so nak dijadikan cerita time balik naik ktm tu ak kena berdiri..
takde tempat duduk la katakan..huhuhuhu...
yang tak boleh blah tu dalam aku berdiri tu pon aku boleh terlelap..haish~
bahaya2!!buatnye dicopet nanti sia2 jer..huhuhuhu...
jadi bila da sampai dekat stesen ktm seri setia aku pon dapat la tempat duduk..
elok jer tren jalan dengan aku2 pon jalan dibuai mimpi..hahahaha!
nyaris aku terjaga biler sampai stesen ktm batu tiga...
aku pon mesej la pakwe kakak aku mintak tolong dia amik..huhuhu..
elok lepas aku mesej aku terlelap balik..
aku sendiri pon tak sedar biler masanye aku terlelap....
sedar2 jer aku da terlajak 1 stesen...
sepatotnye aku turun stesen ktm shah alam tapi terlajak sampai stesen ktm padang jawa..
tu pun nyaris pintu tren tu da nak tutup..
cepat2 aku bangun biler aku tengok sign board stesen padang jawa...
naseb baek terlajak 1 stesen jer...
buatnye sampai stesen akhir kat pelabuhan klang sana nun memang masak ler teman..haish~
udoh ler jaoh ate nak kena patoh balik..idok ler...idok sio teman..huhuhuhu
da la kad touch and go aku tak cukup duit dalam tu..
sudahnye tambang aku kire rm1 jer!!hahahahaha..rezeki2!!
jadi per pengajarannya di sini??
pengajarannya lain kali jangan tido dalam tren melainkan stesen anda merupakan stesen terakhir..
kalau itu anda dibenarkan untuk tido...hahahahahaha!

7 comments:

Geng Borak said...

sian ko yea...

Anonymous said...

wahahaha!
asal la ko xterlajak smpi pelabuhan klang!!baru heaven..ley balik 16 nek kapal..ahaks

ebadfzka~

tukang merepek said...

kid:nk bwat mcm mane...huhuhu

ebad:cadang mmg mcm tu..tp mls la nt org kata aku menunjuk2 plak..hmmm

Anonymous said...

hahaa!!xde maknanya..ko memmg tido mamposs!!

bile la ko nk mampos..hawhawahwahwhaw

ebadfzka~

tukang merepek said...

ak tggu ko mampos dlu!
hahahaha

firdaus said...

wei..aku dulu penah tertido gak..tapi destinasi aku pelabuhan klang r..muahhahaa..so xheran r nk tido nyenyak ke ..tido mampos ke....hahahaha....sedar2 kete api nk bertolak balik ke batu caves da,...huahuahua..seb abek terjaga..kalo tak sedar2 kat batu caves lak..hehehee

tukang merepek said...

firdaus:ko lain citer la..mmg pelabuhan klang ko nyer last stop..
haish