Sunday, December 19, 2010

tolong la upgrade mutu perkhidmatan tu!!

khamis lepas aku keluar pegi keje macam biasa..
pukul 6.30am aku da kluar rumah sebab nak amik tren kt KTM Shah Alam..
sekali bila sampai2 jer kata tren pukul 6.49am batal...pulak da...
tren seterusnya pukul 7.06am...kene tunggu lagi....
bila da sampai aku pon naek la..
dengan orang yang bersesak nie kan...
da masok dalam tu aku tunggu 10minit....
da la aircond xpasang...panas giler dengan ramai orang lagi...
aku da pelik kenape x gerak2 lagi...pintu x tutup lagi nie...
then aircond terpasang dan pintu tutup...
aku expect nak gerak da la...
tibe2 dorg buat pengumuman suruh penumpang keluar sebab tren rosak...
geramnye aku!!knape la x bgtaw awal2....xpayah la aku nk bersesak2 masok an time tu...
da tu nk kena tunggu tren yang seterusnye...da kena tunggu lagi...
kebetulan pulak aritu aku de QA Induction...
trainer aku da pesan suruh datang awal....huhuhuhu....
bukan pertama kali aku kena macam nie..
da banyak kali..de sekali tu kes pintu tren xboleh tutup...
pemandu tren tersebut terpaksa keluar dan tutup pintu secara manual dengan cara TOLAK pintu tu untuk tutup..ayoooooo!!
kalau macam nie la punye gaya patot la memanjang je jalan raya selalu traffic jam...
sebab kes2 macam nie la..orang da rasa serik nak naik pengangkutan awam lagi...huhuhuhu...
da tau jadi macam nie anta la tren tu pergi servis ker per...
harap in the future xkan la jadi macam nie lagi yer...huhuhuhu...

pesanan akhir, tolong la perbaiki mutu perkhidmatan anda...hmmmm

No comments: