Sunday, December 19, 2010

ouh tidakkkk!!2 kali amik 2 kali x lepas!ayoooo.....

khamis and jumaat lepas kitorg de QA Induction masa training tu...
berat kepala aku jadinye...yela..dengan mengantoknye lagi sebab x cukup tido....
da la tu aku duduk depan sekali pulak tu...
memang sah2 la aku xboleh nak lelap kan..huaaaaaaa...
macam2 ilmu yang kitorg dapat dan macam2 la yang memberatkan kepala ktrog nie...buat nie FATAL x buat FATAL...
aku rasa semua kawan2 aku dok risau pasal FATAL tu sebenarnye...wahahaha...
ari jumaat tu lepas sembahyang jumaat ktorg de assessmen...
50 soalan dalam masa 1 jam...x tercekik ko dibuatnye senah oiiii?
menggelabah2 masing cari jawapan time tu...hahahahaah....
bile da siap dan submit...resultnye.............................

FAILED! 17 orang dari 20 orang..hanya 3 orang jer yang lulus..kikikikiki..
kene re-seat time tu jugak...bile re-seat masing2 bagai nak rak jawab!klaka2..
siap de bukak nota(mmg boleh bukak ok) pastu tanya kawan kiri,kanan,depan,belakang,atas,bawah lagi....macam mane?
agak2 result ok x?
yang x tahan tu sebelum submit masing cek jawapan nie...
yela...sah2 jawapan sume orang sama(sebab da tanya kawan2 kan)..hahahaha
bile submit jer..sekali lagi resultnye.........................

FAILED! lagi..hadooo!!!hahahahaha....
masing2 da yakin lulus kata kau!...
macam mane?hahahaha...
2 kali amik 2 kali x lepas oiiiiiiiiiii.....kakakakakaka
tu la lain kali masa QA bagi explanation kt depan dengar betul2...
ni tak...gi tido sape suruh an..yang pasti bukan aku la yang tido an...
sah2 ak duduk depan sekali...walaopon ngantuk tahan kan jugak mata nie jangan kasi tutup...sampai macam tu sekali...
apa2 pun lepas dari QA Induction tu banyak la ilmu yang ktorg dapat..
pe yang FATAL..pe yang NON fatal sume an...
so hopefully pre-mock call sok dengan QA harap sume kawan2 yang 1 batch dengan aku akan berjaya!

ganbate chaiyok!!!
(^_^)