Tuesday, December 7, 2010

..Detox Foot Patch..


- Detox Foot Patch -

ak nk crite psl satu produk kesihatan iaitu....
Detox Foot Patch!
produk nie kalau tak silap aku da lame ade kt pasaran
produk ni berfungsi untuk membuang toksin dalam badan kite..
dalam badan kita sebenarnye de terkumpulnye toksin...
toksin nie terhasil dari cara gaya hidup kite..
cara pemakanan kita,keadaan sekitar kita dan macam2 lagi la(ak nie bukan pakar sgt.buatnye silap nanti naya jer.kikikiki)
macam mane benda nie buang toksin dr badan kita??



- Benda nie la yang akan serap toksin dlm badan kite -
 
- nie tmpt tuk kte ltk penyerap toksin tu pastu tampal kt tapak kaki -


haaa...senang sgt + menjimatkan masa kite semua...
especially orang yang sibuk dengan kerjaya masing2...
benda nie just perlu tampal dekat tapak kaki jer...
kenapa tapak kaki?
ehh...sukati la nk tampal kt mane..kikiki
dikatakan toksin dalam badan kita nie akan terkumpul kt bahagian tapak kaki..
sebab tu benda nie kite kena tempek kt tapak kaki..
waktu bila nk pakai?
kalau macam aku la aku pakai time nk tido..
sebelum tido tu aku tampal kt tapak kaki...
bukan aper time tido kite takde buat ape2 aktiviti soo senang la kerja2 penyerapan toksin tu dilakukan...hehehehe...
malam tadi aku da pakai and nk taw per resultnye?
tengok la sendiri gambar kt bawah nie....


- Banyaknye toksin dalam badan aku nie.ish3.. -
soo...korang pon cube la produk nie..elok tuk kesihatan...
produk nie aku beli dr kawan aku...
dia jual murah jer..sepasang RM3.50...hehehehe
thanx to my pren, f.z.k.a

3 comments:

Geng Borak said...

wah wah wahhh.. banyak tul toksin ko yea.. hahhaaaaaa

tukang merepek said...

hahahah...
taw xper...
nasib baik x berasid toksin nie..
kalau x ak tempek2 kt muka ko n ebad...
hahahaha!(gelak jahat!)

Anonymous said...

hahaha..sialan ko~~~
sblm ko tempek..aku tempek kt mulot ko dlu....haHAAAH

fzka