Wednesday, December 1, 2010

mock call!!

ok la...
arini aku blaja pasal sistem yang akan digunakan bile da hit floor nanti..
antaranya iComs, iCares, MCM&B, Session DB, SAMS and pe tah lagi...
x ingat..hahaha...
so tadi lepas belaja pasal sistem nie my trainer said nk bwat 1 mock call lepas lunch...
mock call nie x silap sort of like macam panggilan tipu jela...
main2 jer..
sekadar untuk practise supaya kita nampak la keadaan sebenarnye macam mane...
lepas lunch tu aku yang dipilih tuk jadi customer service and trainer aku jadi customer..
naseb baik dia x jadi angry customer..
kalau x mati la aku bwat pekak jer...
hahahaha...
aku amik masa yang agak lama pulak tu nak 'solve' kan masalah customer nie...
da la bile nak tanye dia dari satu soalan ker satu soalan tu memang ambik masa kot..
bukan per..aku macam x yakin jer nak tanya and bile aku 'assist' tu aku x yakin samada betol atau x per yang aku cakap tu..hukhukhuk...
da la tu aku kena bukak sistem tu la sistem nie la..
tengok maklumat tu la tengok maklumat nie la sampai kn ak sendiri da lost...hahahahaha..
tapi bile da habis rasa lega....
dan yang penting rasa seronok....
pengalaman baru tu.....
baru aku taw macam mane perasaan customer2 service tu semua...
memag seram sejok kot mula2 sebelum start mock call tu....sejok tangan aku dibuatnye..
huhuhuhu
tp ape pon memang seronok!!!
hehehehe

(^_^)V

6 comments:

Geng Borak said...

TU LAAAA... SEBAB KO GAJI LEBIH LA ABG BEN KASI KAT KO BUAT ROLL PLAY.. HAHAHAA..

KALO AKU MESTI LAGI CUAK DOWH.. GILER TUL.. MACAM MANA LAAA NAK PICK UP AT LEAST 6,7 CALL NNT..

tukang merepek said...

taw xper..
mmg cuak kot...
tp bile da abis rs sronok kot...
rs best plak..
pasnie nk volunteer la klu de mock call ag..
wakakakaka

tukang merepek said...

taw xper..
mmg cuak kot...
tp bile da abis rs sronok kot...
rs best plak..
pasnie nk volunteer la klu de mock call ag..
wakakakaka

Geng Borak said...

aku daaahhhh

ebad fzka said...

ahhh..tnp bantuan aku..semua nan hadooo..haha

tukang merepek said...

kid:cmner?lega x?sronok x?huhuhu

ebad:kalau da ckp gitu serupa mcm mengungkit la tu..org lain pon de jer tolong.tq kpd sume y menolong..huhuhu