Wednesday, December 22, 2010

perjuangan ku kini bermula..

arini aku de pre-mock call...
takotnye xpayah cakap la....
hanya ALLAH jerla yang taw....
sekarang nie yang tengah bermain dalam fikiran aku ialah FATAL!!
ayoooooo......
mula2 kalau yang sebetul2nye ari isnin aritu tapi tibe2 pulak tukar arini...
kalau x mesti sume rasa nervous aku da ilang..
nak xnak terpaksa la aku extend rasa nervous aku tu sampai ke arini..haish~
nak atau x perjuangan ku kini sudah bermula...
aku doakan sume rakan2 ku berjaya...
terutamanye batch 195
buangkan sume FATAL dari fikiran anda...
ganbate chaiyok!!!

*perjuangan ku yang seterusnya ialah OJA!
 

2 comments:

Geng Borak said...

pssttt... takut fatal dan mencik tgk QA.. hahahahahaaa

tukang merepek said...

hahaha..
tp bile da start call xde pk fatal da..
y pk cpt abis..
tu jer..