Thursday, December 9, 2010

hampir terlepas..

bengkek betol aku malam nie!!
malam nie training abis agak lewat sikit...
aku tengok jam da hampir pukul 10.40pm..
KTM ke Pelabuhan Klang pulak akhir pukul 11.06pm...
abis jer training dengan serta merta aku bergegas keluar sebab nak pegi Stesen LRT Kerinchi..
nak amik LRT pegi ke KL Sentral..takot terlepas KTM tu nanti..
kawan2 aku sume aku x layan..
x tunggu dorg pon..aku blah gitu jer...
elok jer aku sampai kt Stesen Kerinchi tu tunggu LRT x sampai2...
aku da naek risau..selalu x macam ni pon.malam nie pulak lambat!
yela..mane pulak la aku nk dapatkan transport balik Shah Alam da tengah2 malam mcm tu kn...
pukul 10 lebih LRT sampai...dalam perjalanan tu ak tengok jam da dekat pukul 11pm...
dalam ati aku da menyumpah seranah...masak la aku malam nie..
silap ari bulan mau aku tido kt KL Sentral nie...
elok jer LRT sampai kt KL Sentral bergegas aku keluar...
aku turun ikot tangga terus..xguna 'escalator' tu pon sebab lambat sangat!
Alhamdulillah sempat jugak...naseb baek KTM x sampai lagi..
masa aku sampai KL Sentral tu de la dlm lagi 2-3 minit sebelum KTM sampai..
fuhh!!legaaaa........
hampir terlepas.....

4 comments:

Geng Borak said...

kalau terlepas.. ko tido situ dulu je laaaa..

tukang merepek said...

xnak aku..
huhuhu

Anonymous said...

padan muka ko..haha
bia ko jadi pak gad kt kl sentral 2

tukang merepek said...

xle la...
plaza vads jer y trime ak..
ag pon PV offer gaji mhl kot...
huhuhuu