Friday, December 24, 2010

super supper!!

22/12/2010 gaji aku da keluar...
memandangkan aku da gaji sekarang mula la aku nak makan macam2..
nak makan itu la, nak makan ini la...
so untuk makan lewat malam nie a.k.a supper bak kata omputeh, aku makan McDonald's...wahahahaha
ala...sekali sekala kan...aku nie sebulan sekali baru dapat merasa makan macam nie...hahahahah...


- yummy! -

aku makan takde la sorang2 kan...
kakak aku yang 2 orang tu pon de gak aku belanja..
yang sorang tu aku belikan untuk suami dia sekali tau..
yang sorang ag tu aku belanja sekali ngan pakwe dia tau...
korang de?mesti takde kan?mesti korang makan senyap2 jer...
lagi2 shakiddo ngan ebad tu..dorang kalau makan mesti makan sesorang.mane nak ingat kat orang lain..muahahahaha
untuk aku, aku order spicy chicken mcdeluxe 1 set dengan mcflurry..
tapi yang tak bestnye kakak aku beli berry mcflurry..
tak suke aku sebab rasa dia lain sikit la...huhuhu...


- spicy chicken mcdeluxe -

- berry mcflurry & spicy chicken mcdeluxe -

yang aku pelik sepatutnye order untuk beef prosperity burger ade 2 set jer untuk kakak aku dengan suami dia...
aku tak tau la mimpi pe McDonald's nie an...
entah dorang buat promotion ker amal jariah ker aku sendiri pon tak taw la nak cakap....
tibe2 aku dapat 1 lagi beef prosperity burger...
yang terlebih 1 tu hanya ala carte jer..
aku suruh kakak aku pulangkan balik tapi da sampai rumah kan..
kire rezeki la tu yer....
tapi kalau McDonald's buat macam tu bagus jugak..hahahhaa....


- beef prosperity burger -


- nyum3!! -
so malam nie kenyang la jugak aku kan makan mende alah nie sume..
nampak gaya tido nyenyak la aku malam nie..
muahahahaha....

parapapapa..I'M LOVIN' IT!!




6 comments:

Geng Borak said...

ceh.. patut aku tersedak.. ngutuk aku rupanya.. hahahaaa..
weh, aku makan megi je malam2.. bukan macam ko.. hahahaaa

tukang merepek said...

kid:kire ok la ko tersedak2 jer..ebad kt umah tu da smpai tercekik2 da..hahaha..
poyo mkn megi jer..tah2 ag mhl ko mkn dr y ak punyer..ak sebulan skali br dt rs..
huhuhu

ebad fzka said...

kecoh..aku baru mkn tadi...
xde hal la..mmg aku suke mkn sorg2..
baru puas.

yunhae said...

bile korg nak belanja aku pulakkk~~~

tukang merepek said...

yunhae:wait for our next2 salary ok..nt ktorg roger2 u la..heheheh..check3 it out..

tukang merepek said...

yunhae:wait for our next2 salary ok..nt ktorg roger2 u la..heheheh..check3 it out..