Wednesday, November 24, 2010

public transport!

semalam aku gi kije naek public transport...
biasanya aku just tumpang kawan aku jer tp semalam teringin nak naik public transport plak...
yela...
time training aku kt Semua House dulu aku gi naik public transport jer..
naek ktm jer sampai Stesen Bank Negara lepas tu jalan kaki sikit.
naik time pagi yang seronok sebab macam2 ragam orang kita boleh tengok.huhu...
kire as experience jugak la..
da la ramai orang an..
berpusu2 masuk dlm ktm tu.
lepas tu kena berhimpit2 pulak macam nasi impit
*teringat plak nasi impit kuah kacang.wakakaka..
since my training sekarang kat Menara TM da x naek public transport da...
soo semalam tu yang pegi naek ktm n lrt tu..
kire nak lepas rindu la...hehehehe...
ok..
semalam dari Stesen KTM Shah Alam naik sampai Stesen KL Sentral..
sebelum tu...nk cite la...nie kire iklan la.hahaha
sampai jer KL Sentral semalam aku teringat kan Public Bank yang de dekat dengan Stesen Monorail tu...
aku pon teringatkan kad bank aku yang baru yang belum tukar lagi no pin nye tu..
jd ak pon pegi la...
naseb baik ujan da renyai2 time tu...
bile aku turun jer bawah dekat kawasan hentian bas ke LCCT semua tu la an...
haaaaa!!!
tu dia!sikit punye ramai orang!
rimas aku!hahaha
aku pon pergi la ATM kt Public Bank tu...
sampai2 jer aku tgk de shooting kt situ..
betul2 depan Public Bank tu..dekat pintu masuk nk ke mesin ATM tu..
de shooting filem hindustan tapi yang uniknye pelakon dia bukan pelakon hindustan tp pelakon melayu...
senang crite anak muda yang tengah hangat bercinta la kononnye...
ko taw senah...depa dua orang tu boleh pulak main kejar depan Public Bank tu, bertepok tampar bagai...
ikot kan ati aku kiah nak jer aku tampar diaorang tu..yela da nak sangat main tepok tampar kn...
da la tu..anak melayu kot..malu biler orang yang lalu lalang kt depan tu dok perhatikan bdk2 nie...
yang tak boleh blah tu lepas aku kluar nk menghambus kan diri pegi Stesen KL Sentral ade la sorang perempuan india x silap aku nak masuk kt tempat mesin ATM...
dari nak masok terus dia stop jap kt luar tu...
kenapa??cube teka....
sebab nak tengok adengan tepok tampar tu la...
tengok la..sampai mcm tu skali orang dok perhatikan pasangan nie.ish3.....
ok...sambung balik....
lepas ak da klua dr tempat ATM tu ak pegi la Stesen KL Sentral sebab nk amik LRT pegi Stesen Kerinchi..
nk pegi Menara TM..

- Putra LRT -

naseb baek time naek LRT nie x ramai org.time naek tu skali tgk ujan..
lebat pulakkk...huhuhuh


- Dalam LRT -


- Route Map -

- Hujan la pulak!abis la aku basah! -

- Stesen LRT Kerinchi. Dah sampai! -

4 comments:

Geng Borak said...

hahh.. esok2 ko nak LRT gak ke? hehehee

tukang merepek said...

esok2 yer??
hmmmm..
xtaw la..
hahaha,,
mungkin yer mungkin x..
kikikikiki

ebad fzka said...

kelas!!sume uploaddd..tp ttp nmpk line2 2..ahaha

tukang merepek said...

jeles la tu an bad?
wakakakaka