Monday, November 22, 2010

Harry Potter and The Deathly Hallows

- Harry Potter and The Deathly Hallows -


Haaaaa!!!
masok arini kalau x silap aku da 5 ari crite Harry Potter 7 nie ditayangkan di pawagam...
korang sume suke x tengok cerita Harry Potter?
mesti suke kan??
cerita dia sumenye best2...
untuk kali nie cerita yang keluar dekat pawagam merupakan yang last tp part 1...
de 2 part sebenarnye tuk last version nie..
2nd part kluar tahun depan..
sama2 la kite nantikannye okk....
untuk cerita Harry Potter yang baru nie aku masih x berkesempatan nak tengok lagi tapi ape2 pon aku akan pastikan yang aku akan tengok jugak crite nie....
selalunye crite2 macam nie mesti de novelkan?
setakat nie semua novel dia yang ak tengok yang jual kt kedai buku tu asyik dalam versi bahasa melayu jer..
aku nk cari yang versi dalam bahasa inggeris punyer...
heish.....
susah3....
yang penting nak dapatkan the whole set..
baik novel baik cerita..
dua2 pon aku nk the whole set....
boleh??
boleh la joyah oi...
ko per taw joyah?
ko tu layan cerita cinta jer...
wakakakaka
x kesah la..
yang pasti aku x sabar2 da nak tengok cerita Harry Potter kali nie..
yang incoming part 2 pon aku x sabar da..
hehehehe...
ape2 pon mari kita nantikan bersama2 ok....

Expecto Patronum!!!


- Three Heroes, Three Hallows -


3 comments:

Geng Borak said...

Ko ni macam2 laaa asri...
jom laa tgk kat alamanda..
hahaaaaa

tukang merepek said...

kenapa mesti alamanda??
tgk kt bukit raja klang la..
hahaha

ebad fzka said...

ahhh bosan cite nie!!bosan