Wednesday, November 24, 2010

Dinner a.k.a supper!!

sekarang perot terasa lapar...
soo...
balik jer rumah tadi tgk my sis xde..
mungkin klua gi main badminton la kot..
exercise kononnye...
tp tengok macam tu jugak.hahahaha...
sambung balik...
sampai2 jer rumah skali tengok de nasi tomato dengan ayam percik!
my favorite!!
huhu...
part ayam tu pon is my favorite!..
pandai my sis pilih....
mau x nye sebab sebelum nie aku asyik membebel jer sebab dia salah pilih part ayam tu...
hahaha...
soooo.....
sekarang maw makan!
jemput makan!nyum3.....
itadakimas!!
*lewatnye la aku makan.hmmm


- nasi tomato with ayam percik!nyum3.. -

2 comments:

Geng Borak said...

oittt... mkn lewat mlm tak elok..
kasi aku jer.. hehehe

tukang merepek said...

herp!
xle...
aku sorg jer y boleh makan sebabkan aku mmg da diprogramkan utk trime makanan lewat malam...
hahahaha