Sunday, November 21, 2010

Batch 195A

haaaa!!!
meh cnie sume aku nak crite pasal kelas aku nie...
meh senah,lijah,leha,kiah...
meh duduk depan aku...
korang sume kan kaki canang kan!
hahahah..
aku nak cerita pasal kelas Batch 195A!
ok la...
selama aku menjalani "training" kat Menara TM nie aku telah ditempatkan dalam kelas Batch 195A...
kelas yang aku nak cerita sekarang nie..
trainer kitaorang name dia Mr. Benjie (dia nie sporting,relax,cool sume la..kire ok la)
pada awal2 kelas kat cnie kitorang cam x bertegor sapa sangat la..
tapi sekarang nie da ok...
kelas nie memang happening! dengan ragam orangnye yang berbeza2...huhu..
kelas ni macam time sekolah2 dulu...
de ketua darjah,penolong,bendahari & penolong bendahari!
gempak x?
of koz la kn!
hahahaha......
ketua darjah kitaorang nie nama dy azriq...
klakau weyh dia nie....hehehe..
tapi dalam kelas nie de sorang yang suke gelak!
iaitu miss alexia binti ahat!
sabah mari meh.....
dia nie kalau cakap jer gelak...
kadang2 tu dia nie gelak tanpa motif...
pelik kan?
tp kalau dy x gelak kelas tu rasa sunyi...
tapi bile dia gelak budak2 nie mule la kata dia kena rasuk dek antu!
disebabkan dia jugak de 2 orang lagi dalam kelas tu da berjangkit penyakit gelak nie dengan ally nie ha..
iaitu cik erna(penolong ketua kelas) n cik liza..
agaknye ally nie suke sebar penyakit gelak dia kot.
hahahaha....
dalam kelas, sebelah aku nie y dok perempuan..
pewittt!!hahaha...
mek klate tu...
miss nur fadhilah binti ismail!
dia nie pon klakau gak...
ak suke gak sakat dia kadang2....
mek...
nak kueh akok ngan budu!
hahaha,....
pastu ade plak name KiD...
haa!!!
dia nie da jadi ayah sekarang...
baru dapat anak....baby boy ok..
gigit kuku la korang senah,lijah,leha,kiah oiiiii..
melepas!
hahahah
lagi sorang hisam....
ha...
ally kadang2 suka jugak menyakat dia nie...
hehehe...
sume dalam kelas aku de 20 orang....
mane yang ak x cerita jangan marah yer!
peace!...
ape2 pon klas Batch 195A memamg the best and happening!!
termasok la dengan trainer kitaorang, Mr. Benjie!!!


miss sabah,alexia binti ahat(bajet comey)

mek klate,nur fadhilah binti ismail(tgh control ayu la nie)





- nie jerla 2 gambar yang aku ade.tu pon amik dekat fb dorang dengan izin ok -

No comments: