Saturday, November 27, 2010

..assessment ouh assesment..

waahhh!!
assessment datang lagi!!
kali nie assessment tuk basic technical..
trainer aku bagitaw ramai jugak yang kantoi untuk basic technical nie..
soo..
kena la aku study betol2...
*poyo jer aku study..padahal....lalala~
tadi masa dalam perjalanan balik my friend cerita la yang senior kitaorg de yang kantoi untuk basic technical assessment nie..
seramai 15 orang tuuuu...
fuiyohh!!
tadi dalam kelas trainer kitaorg suruh study la mende nie...
kitaorang pon study la dengan poyo nyer...
masing2 risau gagal la kot...
bersepah2 atas meja tadi dengan 'nota2' untuk study..
wakakaka
tp assessment kali nie mmg memeningkan kepala ku sikit sebab nie banyak pasal technical kot!!
sadisnye rasa....
huhuhu..
ape2 pon aku doakan semua Batch 195 akan lulus assessment nie dengan jayanye...

Gud Luck To All Of U!!


- serabut aku tengok! -

2 comments:

Geng Borak said...

hehehe... susahnya soklan..
tapi, leh tiru kot.. wakkakaka

tukang merepek said...

herp!
mane de tiru..
that 'tiru' word is just too harsh...
use polite word please...
not tiru but open book test..
hahaha..
sopan sikit..
kikiki