Monday, April 4, 2011

Jom Makan!! | D'Arab Cafe


- D'Arab Cafe -

haaa..makan3x!!asyik makan jer aku nie..hehehehe..ok..sebelum nie aku buat entry pasal Restoran Big Plate dekat Subang Permai, Subang Jaya tu kan??korang semua jangan lupa pergi cuba yer..sekarang ni aku nak bawak korang sume pergi makan nasi arab pulak kali nie...nak taw lokasi dekat mane??D'Arab Cafe nie terletak dekat seksyen 7 Shah Alam.dekat belakang unisel tu jer...

D'Arab Cafe nie beroperasi setiap hari dari pukul 11am hingga 11pm..harganye pon murah...memang berpatutan dan memang berbaloi..boleh dapat makanan dari harga serendah RM3 hingga RM25..murah tak??murah kan....ari sabtu aritu aku pergi dengan kawan aku..sekali lagi kawan aku menjadi mangsa keadaan.hahaha..kebetulan pulak masa tu memang aku teringin nak makan nasi arab jadi aku pon ajak la kawan aku yang sorang nie..dia pon memang tak pernah makan dan dia memang pernah kata nak cuba jadi aku bawak la...

D'Arab Cafe nie biasa-biasa jer..takde la grand sangat kedai dia nie macam ade 1 satu kedai nasi arab dekat seksyen 9 yang aku pergi makan dekat situ sebelum nie..D'Arab Cafe nie pon dia bukak dekat 'food court' jer..ramai jugak orang yang datang baik siang mahu pun malam..pekerja-pekerja dia pon ramai dan peramah...hehehehe...

masa aku dengan kawan aku pergi D'Arab Cafe tu pon orang dah ramai tapi masih boleh duduk la sebab kerusi dengan meja dia banyak..jadi tak perlu la aku tunggu orang bangun untuk aku dapatkan tempat duduk..huhuhu...aritu aku dengan kawan aku order Kabsah Roasted Chicken..minum pulak kami order Teh Arab Ais...aku memang suke dengan Teh Arab Ais dia..sedappppp!huhuhuhu..bak kata orang berbaloi-baloi...huhuhuhu...


- menu -

- Teh Arab Ais -

- nie lagi menu dia -

- simple tak kedainye? -

- nie pulak kawasan untuk makan -



- Kabsah Roasted Chicken -

- besar jugak ayamnye -

- nie promosi untuk hari tertentu -


**dekat bawah nie ade alamat D'Arab Cafe tu..jadi jangan lupe untuk pergi cube okay..hehehehehe..murah-murah makanannye..berbaloi-baloi..hehehe



D'Arab Cafe
Lot 3, Kompleks Anjung 7
Jalan Zikron B 7/B
Section 7
Shah Alam
Tel: 017-6821700/019-3375959

2 comments:

Geng Borak said...

bila nak belanja aku??

tukang merepek said...

kid:dtg shah alam br leh citer..huhu..ape2 pon jgn lupe try...kalau de tmpt mkn y best n sdp kongsi2 la..huhuhu