Friday, April 1, 2011

aku kini bergelar seorang graduan | da konvo!

sedar tak sedar dah dekat seminggu aku da aku bergelar sebagai seorang graduan..26/3/2011 bersamaan dengan ari sabtu merupakan tarikh keramat bagi diri ku ini...kerana pada tarikh tersebut aku telah sah bergelar seorang graduan..perasaannye??ermm...rasa biasa jer kot..hahahahaha..of koz la de bezanye...bezanye ialah da graduate dengan yang belom graduate..tu jer..hahaha..

tapi ape-ape pon tu merupakan satu perkara yang penting yang berlaku dalam kehidupan aku nie...waktu nie la banyak kenangan masa lampau yang akan terimbau kembali..mula la rasa rindu untuk belajar akan datang..mula la rasa rindu pada kawan-kawan akan terbit kembali..ape-ape pon tu sume memang merupakan 1 kenangan untuk aku dan juga kawan-kawan yang lain..hehehe..

bagi aku kenangan yang paling manis kenangan masa belajar la...banyak kenangan bersama kawan-kawan masa belajar dulu...suka,duka,susah,senang semua dikongsi bersama-sama...bile da berjauhan dengan keluarga kawan-kawan nie la bagi aku yang menjadi keluarga kedua aku..hehehehe...

waktu konvo tu nanti la rasa rindu pada kawan-kawan akan dilepaskan...masa tu la nak bercerita..tapi soalan wajib bile jumpa kawan-kawan balik setelah sekian lama x berjumpa ialah..

1. "buat per skrg?sihat"
2. "keje mane skrg?"
3. "keje ok ker?"
4. "macam mane hubungan ko dgn si polan tu?ok?"
5 "bile nk kawen?jgn lupe jemput taw.."

soalan-soalan kat atas nie merupakan soalan wajib..kalau tak tanye rasa macam tak lengkap jer..hahahahaha..ape-ape pon konvo nie merupakan kenangan termanis untuk aku dan juga untuk kawan-kawan aku yang lain.hehehe...dekat bwah nie ade beberapa gambar yang aku tangkap sebagai kenangan lepas konvo tu..hehehehe..let's check it out!






















3 comments:

Geng Borak said...

fuiyoooo... graduan PSIS!!

tukang merepek said...

jgn nk fuiyooooo sgt la kid..hahahah

Anonymous said...

hahahah...fuyooo comel gler aku

ebadfzka~