Friday, April 1, 2011

FACEBOOK,YOUTUBE,TWITTER,GOOGLE,YAHOO KINI DI TAPAK KAKI ANDA!!

tadi aku keluar dengan kawan aku pegi lepak dekat uptown..pegi makan jap..al maklum la x makan lagi..hehehehe..so lepas makan tu kitorang pon sje la pusing-pusing uptown (bukannya beli ape-ape pon..huhuhu)...tengah jalan-jalan nie aku terperasankan sesuatu dekat sebuah kedai kasut nie....

nak taw ape yang aku perasankan??hehehehe..aku perasankan sepasang selipar nie de tulis facebook dekat permukaan selipar tu..cute pulak aku tengok selipar tu...mungkin sebenarnye da lame tapi aku je kot yang baru perasan..dalam aku dok belek selipar tu tuk mencari saiz yang sesuai aku terperasankan selipar lain pulak...kali ni pulak de twitter, youtube, google dan yahoo!...hahahaha..xle blah...rasa macam nak beli jer semua...harga pon murah..RM10 jer sepasang...hehehe..tapi dalam dompet aku masa tu de tunai RM4 jer..hahahah...so terpaksa la aku lupakan sebentar hajat untuk beli selipar tu..heheheh...

soo..lepas da tengok selipar tu ktorang jalan-jalan la dekat kedai yang lain-lain pulak..setiap kali lalu dekat depan kedai kasut yang de jual selipar sekali mesti aku akan berhenti lepas tu tengok-tengok jap samada ade jual jugak atau x selipar facebook tadi...jawapannya,,,,memang ada!!mungkin da tren kot sekarang..nampak sangat la aku nie ketinggalan..so ak tetap akan beli selipar tu...hehehehehe...



- facebook kini di tapak kaki anda!! -

**aku nak beli yang mane 1 yer??facebook, youtube, google, twitter atau yahoo!!ermmmm...

2 comments:

Geng Borak said...

beli semua... heheehe

tukang merepek said...

beli sume???hahaha..ok gak...