Thursday, May 5, 2011

HARI IBU??ape maknenye bagi anda?

HARI IBU??HARI IBU??ermmm...aku sendiri pon tak tau macam mane aku nak gambarkan pasal perkara nie..tiada apa yang mampu aku ungkapkan..sampai ke hari ini aku masih lagi memikirkan ertinya ini.."HARI IBU"...hari di mana kite meraikan ibu-ibu di seluruh dunia..pada waktu ini nanti maka macam-macam lah yang akan dilakukan oleh keluarga bagi meraikan ibu mereka yang sangat dicintai..

mungkin ade yang bawak ibu mereka untuk keluar makan di luar..mungkin ada yang mengambil alih tugasan harian ibu untuk dilakukan dan memberi ruang untuk ibu mereka berehat...tapi bagi aku sehingga kini aku masih lagi mencari-cari jawapannya..ermmm..entah la..aku sendiri pon tak tau nak cakap macam mane.....aku sendiri pon tidak pernah meraikannye walaupon......................ermmm rasa tak terdaya nak melengkapkan ayat tu...entahkan jumpa entahkan tidak jawapan yang aku cari-cari selama ini....aku sendiri pon tak tau....

tapi ape-ape pon aku ucapkan selamat hari ibu untuk semua ibu-ibu diseluruh dunia ini...kepada anak-anak sayangi dan hargailah pengorbanan ibu-ibu anda yang sememangnye telah banyak berkorban untuk anda semua semenjak dari dalam kandungan sehingga anda semua lahir ke dunia ini...


  - SELAMAT HARI IBU ! ! -

No comments: