Thursday, June 2, 2011

..kung fu panda 2 --> set barangan bayi --> novel..

Ok..semalam aku keluar dengan kawan aku tengok wayang..ya ampunnn!!da lame aku tak tengok wayang sampaikan biler orang dok citer-citer pasal filem yang tengah main kat wayang nie aku pon macam blurrr...sebab aku tak tengok!!soo...semalam aku pon pergi la tengok cerita nie ha..rujuk gambar dekat bawah nie...

-kung fu panda 2-
Citer kung fu panda 2 kali nie memang tak menghampakan..seperti yang aku harapkan..memang best sangat-sangat!penuh aksi!gituuuu...hahahaha..yang penting kelakar...bile tengok PO masa baby memang comel sangat-sangat..pada yang masih tak tengok lagi tu pergi la tengok..sunguh-sungguh tak menghampakan..hahahaha...

Ok...lepas abis jer tengok cerita kung fu pada tu aku pon ajak la kawan aku nie pergi tengok set barang bayi....untuk siapa set barang bayi tu??mesti lah untuk aku!..hahahahaha!gilerrr tuk aku...set barang bayi tu aku beli untuk kawan aku punye kakak..kakak dia baru jer melahirkan seorang putera pada 31/5/2011..betul-betul hari aku gaji..hahahaha..rezeki-rezeki..hehehehe...

Jadi aku dengan kawan aku nie pergi la Jusco..masa tu kebetulan tengah MEGA SALE! kata kau....patut la masa kiteorang datang tu ramai jer orang..haish..tu mesti sume pakat kerja separuh hari tu..hahahaha...jadi kiteorang pon belek la set barang-barang bayi tu...haiyoooo...terlalu banyak pilihan dan sumenye cantik-cantik!!ade yang set barang bayi yang ade barang-barang mandian bayi, ade set yang dengan beg untuk letak barang-barang bayi (mahal..tak mampu nak beli..hahaha), de yang jual set pakaian saje..memang banyak la...

Setelah puas belek-belek akhirnye aku ambil keputusan untuk beli satu set barang bayi yang de sepasang baju untuk new born baby..harga sangat berpatutan..huhuhu..aku cari warna biru tapi takde..kalau ade pon tak cantik..jadi aku pilih yang warna hijau..huhuhu..selain dari baju dalam tu ade bedak dan ape entah lagi aku pon tak tau..hahahaha...kawan aku yang sorang tu pon beli jugak...dia beli baju sehelai..lepas tu stokin,sarung tangan dengan topi...comeyyyy!tengok gambar nie ha....



- set barang bayi yang aku beli -

- ini kawan aku beli -
Lepas jer beli barang bayi tu aku ajak kawan aku pergi bookstore pulak...buat aper??takkan la beli ikan,ayam kot dik non...mesti la beli buku..buku ape?hahahaha..novel..karya RAMLEE AWANG MURSHID bertajuk Sutera Bidadari..mesti best....huhuhu...

- lepas beli barang bayi terus pergi sini -

- novel yang aku beli -
Ok...benda yang aku nak sume da beli..set barang bayi tu pon tinggal nak bagi aje...tak sempat nak melawat lagi sebab kerja dan kawan aku punye kakak tu berpantang kat Klang...mungkin hujung minggu aku pergi la..hehehehe..tak sabar nak tengok baby!...hehehehe....

2 comments:

Geng Borak said...

ko suka kungfum panda eh..? :)
Jom Makan Makaroni

tukang merepek said...

kungfu panda??suke!!comey sgt!hehehe